Tema: Re: Pozicionierius, ar antra galva?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-06-09 12:00:42
Tai stovi dabar Diseqc, dvi galvos - centre universali, šone cirkuliarinė.
Viskas gerai su jom, bet aš sumąsčiau kitame šone dar vieną universalią
pakabinti. Ir klausiu todėl, ar man ją kabinti, ar naudoti pozicionierių?
Bet, kiek žmonių, tiek nuomonių, vieni už galvą, kiti už pozicionierių.
Galvosiu.

"Lapinas"  parašė naujienų news:njav1m$t4j$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jungi per savadarbę dėžutę pozicionierių. Imtuvo setupe nurodai, kad
pozicionierius dirbe NE usals režimu, priskiri galvai poziciją ir dėžutė
turi pozicionieriui pasiųst pozicijos numerį. Prieš tai reik pozicijas
surankioti pozicionieriuje.

Kadangi galva NE cirkuliarinė paliubomu reiks diseqc rėlės, tai prisilipdyk
papildomą 36E, o pozicionierių susitvarkysi dėl kitų palydovų.