Tema: Re: Pozicionierius, ar antra galva?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-06-09 01:26:36
Pas mane toks pozicionierius:
http://www.erksa.lt/Lt/index.php?page=shop.flypage&product_id=177&category_id=3ca4f74aebcfe9e4e4f27224abcb1e54&option=com_phpshop

Yra kažkokia savadarbė dėžutė, nežinau, kas ją litavo, atseit per Diseqc
turi eiti, bet neina. Net nežinau, kaip ten ją jungti.
Kaip nurodyta ant tos dėžutės sujungimas taip neina. Todėl ir mąstau - ar
kitas pozicionierius, ar LNB?

"Edvinas"  parašė naujienų news:nj9ujf$l7o$1@trimpas.omnitel.net...

2016-06-08 16:43, Sniegas rašė:
> Neina per Diseqc. Gal eisiu lengviausiu keliu - nupirksiu kronšteiną ir
> dar vieną galvą, suderinsiu su 19,2, o kai atsibos ir norėsiu kokio
> ekstrymo, pasinaudosiu turimu pozicionieriumi kokį 4,8 E pagauti.

Tai, kad eina per tą diseq. PAs mane per diseq pozicionierius pajungtas