Tema: Re: Pozicionierius, ar antra galva?
Autorius: pininfarina
Data: 2016-06-08 18:12:12
Mes buvom padare variklis 5E-13E-19E-36E+diseqc kad persijungt cirkuliarine
galva.

"Sniegas"  wrote in message news:nj97ds$co2$1@trimpas.omnitel.net...

Neina per Diseqc. Gal eisiu lengviausiu keliu - nupirksiu kronšteiną ir dar
vieną galvą, suderinsiu su 19,2, o kai atsibos ir norėsiu kokio ekstrymo,
pasinaudosiu turimu pozicionieriumi kokį 4,8 E pagauti.

"Lapinas"  parašė naujienų news:nj94k1$an7$1@trimpas.omnitel.net...

O tai gal galima pozicionierių perdaryt, kad Diseqc imtų?
Pas mane padaryta, tai jokių nuostolių dėl pozicijos. O ir nesismaukant per
porno kanalus, gi paprastai pasisuki ką nori žiūrėt ir tada varinėji per
kanalus.