Tema: Re: Pozicionierius, ar antra galva?
Autorius: Lapinas
Data: 2016-06-09 08:32:38
Tai jungi per savadarbę dėžutę pozicionierių. Imtuvo setupe nurodai, kad
pozicionierius dirbe NE usals režimu, priskiri galvai poziciją ir dėžutė
turi pozicionieriui pasiųst pozicijos numerį. Prieš tai reik pozicijas
surankioti pozicionieriuje.

Kadangi galva NE cirkuliarinė paliubomu reiks diseqc rėlės, tai prisilipdyk
papildomą 36E, o pozicionierių susitvarkysi dėl kitų palydovų.