Tema: Re: blutooth HTB 685 panasonic soundbar su 55VT60 teliku kaipsusineka?
Autorius: Exx
Data: 2016-06-08 08:37:02
On 2016.06.07 23:59, Sniegas wrote:
> Kalba eina tik apie televizorius. Mano patyrimu Samsung televizoriai
> geresni už Panasonic. Tą liudija ir pačių televizorių pasiūla
> parduotuvėse - nemoka Panasonicas pagaminti tiek televizorių, kiek
> Samsungas. Kai kuriose parduotuvėse visai Panasonic nerasta. Kaip tada
> žmogui nusipirkti, kad ir nekokybišką, bet Panasonic televizorių, jei
> parduotuvėse jų nėra? Aš gal klaidą padariau, kad turguje Panasonic
> televizorių pirkau, gal ten koks klonas buvo, nežinau, gal brokuota
> partija. Bet papuolė nekokybiškas. Po dienos nuvežiau atgal į Gariūnus,
> [...]

Tu ka rimtai gariunuose? Net nežinojau, kad gariūnuose telikus
pardavinėja :) Ten gal tikrai pornosonic'as gerai etiketė buvo
priklijuota? ;) Dėl soundbaro ir mano tv panasonic'o jau bėdos nebeliko,
padariau paprasčiau, atjungiau nuo tinklo (elektros) soundbara vėl
įjungiau ir naxadu suporavau su teliku - visi žingsniai buvo atlikti tie
patys kaip ir užvakar, tik užvakar kažko užsispyrė ar, kaip jau minėjau,
buvo susiporavęs su vienu iš telefonų. Icetomai - viskas ok,
susireguliavau ir lupas pagal kalba, nors mano nuomone vistiek siek tiek
garsas atsilieka. Reikes hdmi kabelio nori ar nenori.