Tema: Re: blutooth HTB 685 panasonic soundbar su 55VT60 teliku kaipsusineka?
Autorius: Exx
Data: 2016-06-07 14:17:38
On 2016.06.07 12:39, Icetom wrote:
> Supratau:/. Užklausiu, kodėl nesiporuoja. Kitų gaminių nebūtina išporuoti.
> Galima turėti iki 8 suporuotų gaminių. Jei po to būtų poruojamas naujas
> įrenginys, jis užimtų ilgiausiai nenaudoto įrenginio vietą. Su naujesniais
> telikais kiek turėjau progų pabandyti, iš karto susiporuodavo per BT.

aš daugiau linkčiau link Budulio nuomonės, kad kažką ne taip padariau,
arba spėju, bandydamas suporuoti, soundbaras jau galėjo susiporuoti su
vienu iš telefonų, nors lyg ir unpairinau visus, ir blutooth'us
disablinau, bet velniai žino, gal kuriam ir ne iki galo viską padariau
ir gal susikonektino iš naujo? Todėl ir minėjau, kad šiandien reikės
visus telefonus į šalį, prieš tai patikrinus ar tikrai viskas atjungta
pas juos, ir poruoti tik tv+soundbar. Tikiu, jei yra galimybė, tai turi
ir suveikti. Iš Budulio supratau, kad per bluetooth'ą telefonų ir neturi
matyti telikas (kažkodėl maniau, kad bent parodyti juos galėtų sąraše?),
telefonai juk puikiai teliką mato, o va soundbarą supratau telikas jau
privalo matyti anyway, nes jis jau garso atkūrimo įrenginys.