Tema: Re: blutooth HTB 685 panasonic soundbar su 55VT60 teliku kaipsusineka?
Autorius: Struktur
Data: 2016-06-07 13:58:40
Jokiu asmeniskimu.

Kazka ten ne taip daro greiciausiai. Poravimas su TV ir poravimas su
telefonu, IMHO, du skirtingi reikalai. Bent jau Samsung tai taip
isspresta - soundbaras prie TV prisirisa "kietai", ta prasme kiti TV jo
jau nebematys (kol nebus nuresetintas soundbaras) per "TV Connect"
funkcija (gal ir pas Panasonic'a kazkas analogiskai ?), o telefanai
jungiasi banaliai per BT funkcija. Tik tiek.