Tema: Re: blutooth HTB 685 panasonic soundbar su 55VT60 teliku kaipsusineka?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-06-06 13:30:29
2016-06-06 12:55, Exx rašė:
> skaitysim skaitysim RTFM - visada maniau, kad jos skirtos kazkam, bet
> tik ne man, juo labiau bluetoothe funkcijai :) Bet vistiek keista, nes
> su JBL kolonkemis vaikiskomis nesiojamomis tokiu su telefonais nera
> buve, kas nori jungiasi, jokiu ten "poravimosi" seansu nemaciau ir juo
> labiau negirdejau.

Nesuprantu kas tau keisto.

Pats pagalvok kas bus, jei soundbarą kaip garso atkūrėją galės pasiimti
bet kas ir bet kada. Tu žiūri TV per savo tą soundbar'ą, o vaikas arba
su BT beekspirementuojantis kaimynas pyst ir pasiima tą soundbar'ą bei
paleidžia muziką iš savo telefono. zjbs, ane? :)

Užtat ir padaryta, kad kai suporuoji savo soundbarą su BT garso
šaltiniu, tai tas soundbaras ir nebesireklamuoja kitiems įrenginiams,
kad jis yra available. Jei nori jį perporuoti, tai tada "išporuoji" jį
garso šaltinyje arba perjungi jį į naujo poravimosi režimą, spausdamas
mygtuką ant įrenginio.

Beje, mano dukters Logitech BT garsiakalbis būtent taip ir elgiasi.