Tema: Re: Panasonic mistake
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-29 18:34:09
On 2015-12-29 17:41, Icetom wrote:
> Yra ir daugiau visokių programų pvz., kur pirma iOS ir tik vėliau
> Android (kai kada, aišku, ir atvirkščiai būna).

IMHO, bet ten visiškas randomas su tais apdeitais. Kadangi turiu ir iOS
ir Android, tai matydamas pareinančius apdeitus jokio dėsningumo "pas ką
pirmiau" tikrai nepastebėjau. Pas abi platformas tie apdeitai beveik
kasdien ateina, o ką ten jie fiksina ir kokia tvarka, tingėjau gilintis.
Bet kuriuo atveju, OS'ai skirtingi, tai ir bugai dažnai būna skirtingi
ir skirtingu laiku atrandami ir fiksinami.

Tik ką galiu pastebėti, jog Google servisų naudotojui iOS yra
nerekomenduojama platforma, nes dauguma Google apsų atrodo prasčiau ir
veikia lėčiau nei Androide. Aišku, tuo stebėtis irgi neverta.

  Bet va Skype iOS taip
> nebeveikia gerai kaip Win 10 Mobile buvo :(.

Androide tas pats.

> P.s. aš tai kartais pamaigau Halo: SS ir SA, Freeblade, Starwars:
> Uprising, Heroes :D

Reiks užmest akį, bet šiaip tai aš esu nelabai planšetinis geimeris :)
Iki šio žaisdavau tik du žaidimus - MegaYatzy ir Pax Britannica :) O NFS
visai netikėtai užkabino dėl savo apgreidų sistemos ir limituoto kuro.
Tai kažkaip neramu būna, kai žinai jog jau pilnas bakas ir naujas kuras
nebetilps, tai tenka išvažinėt :]