Tema: Re: Panasonic mistake
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-28 15:25:49
2015-12-28 14:25, Bronco rašė:
> p.s. aš kuo toliau, tuo labiau skeptiškas dėl TV kabinimo ant sienos.
> Vienintelis pliusas, jog kartais taip yra "estetiškai gražiau", bet
> retai iš to būna realios naudos.

Dulkes lengviau valyti nuo komodos/lentynėlės, kuri paprastai būna po
tuo ant sienos kabančiu TV :)

> Kai žmonės kabina teliką ant sienos, dažniausiai pakabina per aukštai,
> dar labiau jį atitolina nuo žiūrovo ir pablogina jo integruotų kolonėlių
> garsą. Išimtis yra, kai naudojamas labai geras ir brangus laikiklis,
> kuris leidžia teliką atitraukti ~60 cm nuo sienos ir sudaro galimybę jį
> sukioti ar net truputį reguliuoti aukštį ir (ar) pasvirimo kampą. Tada
> kaip ir nėra paminėtų trūkumų.

Pasvirimo kampą tai net ir nebrangūs leidžia reguliuoti, vat sukioti į
šonus tai tikrai retas kuris leidžia.

Beje, dėl sukiojimo į šonus, tai daugelis gamintojų atsisakė šitos
feature dėl "patrauklesnio" dizaino. Pvz., kad ir šitame thread'e
tarkuojamas Panasonic. Seniau pas juos buvo stovai, leidžiantys sukinėti
teliką, bet nuo pernai metų jie viską sugadino. Aplamai Panasius elgiasi
keistai (čia labai švelniai ir korektiškai išsireiškiu) - kažkada jų
telikai mokėjo sukinėtis (kai stovėdavo ant gimtųjų stovų), mokėjo
tvarkingai persijunginėti tarp 16:9 ir 4:3, mokėjo atkurti DTS. Paskui
tik pist dingo besisukinėjantys stovai, paskui persijunginėjimas tarp
16:9 ir 4:3, paskui DTS... Vyksta ne progresas, bet regresas.