Tema: Re: Panasonic mistake
Autorius: Nerijus
Data: 2015-12-29 10:47:51
On 12/27/2015 08:28 PM, Bronco wrote:

> O prie ko čia Panasonic? Visuose taip, tik būna ir briaunoje greitam
> pajungimui keletas lizdų. Su tais kabinimais ant sienos visą laiką taip
> būna, jog jei laikiklis neatitraukiamas nuo sienos, tenka kabelius
> sukaišioti į vietas prieš pakabinant teliką. Aš tokiais atvejais
> prijungiu ir papildomus kokius nors, maža kas, gal kada prireiks ką nors
> pajungt :)
>
> Kaip tik būtų idiotizmas, jei visus lizdus sudėtų teliko šonuose,
> atrodytų kaip nesusipratimas, nes visų kabelių nepaslėptum.

	Turiu sharpa. Jungtys shone. Tikrai viskas pasislepia, ir nepalyginsi
pajungimo paprsatumo su jungtimis uzhpakalyje.

	Kiek suprantu problema cia yra tekiko "storume".
	Mano sharpas seniena didele, ir jo storis gal 10cm yra. Todel padaryti
jungtis shone (15-20 cm giliau nuo teliko krashto) yra ne problema.
	O vat kai visas teliko storis 2cm, tai pabandyk igilinti jungtis taip,
kad pasisleptu ir dar galetum pajungti kokia platesne jungti, tipo SCART.

	N. M.