Tema: Re: Panasonic mistake
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-27 20:28:39
On 2015-12-27 10:50, vist wrote:
> kokio gudrumo reikia būti, kad TV kuris kabinamas ant sienos
>   hdmi, USB ir t.t. jungtis padaryti statmenas TV nugarai? Toks
>   vaizdas išleidžia naujus modelius tam kad problemų daugiau būtų.

O prie ko čia Panasonic? Visuose taip, tik būna ir briaunoje greitam
pajungimui keletas lizdų. Su tais kabinimais ant sienos visą laiką taip
būna, jog jei laikiklis neatitraukiamas nuo sienos, tenka kabelius
sukaišioti į vietas prieš pakabinant teliką. Aš tokiais atvejais
prijungiu ir papildomus kokius nors, maža kas, gal kada prireiks ką nors
pajungt :)

Kaip tik būtų idiotizmas, jei visus lizdus sudėtų teliko šonuose,
atrodytų kaip nesusipratimas, nes visų kabelių nepaslėptum.