Tema: Re: Re:Re: Labai visi cia gudrus, bet man negali paaacWhaW50aSw=
Autorius: MRT
Data: 2015-12-17 23:02:21
> Va tame ir esme.
> 1% pirkeju <..> pasieme plazma <..> ir lig siol laimingai gyvena.
> 9% atejo i parde <..> ir lig siol laimingai ziuri lcd.
> 90% atejo <..> nu ir isejo su lcd ir lig siol laimingi gyvena
> Va ir visa teorija, kodel plazmos mire. Bet sniegas vistiek nesupras.

teorija aiski.. o praktika ta, kad plazma patenkindavo tik 1 is 100 pirkeju,
kai lcd patenkindavo kiekviena (ir tas vienas isimtinis dur... tik patvirtina gebejimus).

beje, seni lcd man padejo isvengt islaidu ir noro dometis telikais..
jie taip baisiai rode ir taip dx kainavo kazkada, kad labai aiskiai
bent man sudare prielaidas juos ignoruoti.. po 12metu tas baisenybe
pakliuvo po mano lituokliu.. pakeiciau konderius, maitinimo laida ir nukeliavo
atlikti virtuvinio fono funkcijas .. tiesa, kiek per meniu ten reguliuojasi
vaizdo baisumo lygis .. is esmes galima perjungt "vercia vemt" i "pykina"..