Tema: Re:Re: Labai visi Ĩia gudrūs, bet man negali paaacWhaW50aSw
Autorius: Julius
Data: 2015-12-10 17:00:23
pracyvnas <prispaminkit@gmail.com> Wrote in message:
> [...]
>  gyvena.
> 9% atejo i parde, nezinodami kas tas plazma ir kas tas lcd,
>  palygino abu vaizdus, pasieme ta, kur graziau sviecia ir lig siol
>  laimingai ziuri lcd.
> 90% atejo su isankstine nuomone,  prisiklause nuogirdu ir gandu,
>  dar konsultantai pakusino, nu ir isejo su lcd ir lig siol
>  laimingi gyvena, tuo paciu galvodami, kad visi plazmoidai
>  durniai, nes ju telikai turi mazas rezoliucijas, isdege visi ir
>  elektros ryja kaip arbatinukai :)
> Va ir visa teorija, kodel plazmos mire. Bet sniegas vistiek nesupras.

Kai baiginėjosi mano METZ'as  buvau panikoj ką reikės žiūrėti, nes
 apsilankimai centruose šiurpino savo lcd ekranais. Girdėjęs buvau
 apie plazmą. Net ir matęs  vieną samsą seną buvau. Vaizdo kokybės
 tada nesureikšminau nes METZ'as dar puikiai rodė. Tik liko
 įspudis prastas, kad aliektros rijo apie pusė kilovato.

Nusprendžiau pabandyt ekonominį variantą į virtuvę ir nupirkau
 akcijinį filipsą, kurį jau kitą dieną pakeičiau į mažesnį sony su
 damoka, nes vaizdo kokybė sonio pasirodė geresnė. Gal kiek ir
 geresnė iš atminties. Bent jau pultas ir menių tikrai ženkliai
 geresni.
pastačiau sony prie dvesenčio metz'o ir pakraupau kokos skirtumas
 tarp vaizdų. Dar didesnis nerimas kilo ką reikės žiūrėti kai
 baigsis pagrindinis tv.
Neužilgo  bičiulis pasigyrė, kad žada pirkti tv. Pasidomėjau mokį
 LED'a žada imti. Jis man pirštą prie smilkinio pasukino. Pirksiu
 plazmą,- sako. Buvau centre ir lyginau vaizdus gyvai. Tai
 skirtumas ženklus,- sako. Tai kad elektros jis labai daug ryja,-
 sakau. Ne ką daugiau nei tokio dydžio CRT,- teigia jis.

Tada pradėjau domėtis rimtai šia pozicija ir pasirodo, kad
 elektros gandas yra tikras niekalas. LED' inis ryja tarkim 70W, o
 plazma tokios istrižainės  nuo 30W kai rodo tamsų vaizdą iki 160
 kai šviečia čiut ne baltai. Finale ir gaunasi + 30,%.

Va nukitau tada ir aš GT30'a. Ir jau po vieno vakaro žiurėjimo,
 virtuvinis sony' patapo išvis baidyklė.
Todėl ir nesuprantų tų akių kurios po CRT Teliko, LCD ekrane randa
 kokybę. Išvada tik viena. Žiurėjo kokį sloiniką 51 cm istrižainės
 su dinaminių nustatymu ir krykštavo dėl spalvų gausumo. O kai
 pamatė lcd 32",  paplaską ir be šiknos, susileido išvis. O jei
 dar rėmelis siauras tai visiškai atpadas.
Tie, kurie turėjo didelės istrižaimės aukštos kokybės TV, tikrai
 supranta kas yra vaizdo kokybė. Jiems ir tada kokybė buvo svarbi.
 O sloinikai 51cm tik virtuvėje tarkšdavo kaip gavarilka.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/