Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet m an negali paaišinti,
Autorius: amenox
Data: 2015-12-10 20:00:50
Žinai, masė apie plazmas irgi nepradėjo svajoti tol, kol jie neatsirado. Ir
apie iphonus, ir apie daugybę kitų technologinių naujovių. Jei apsidairysi
aplink pamatysi kad be plazmos daug dalykų yra, ir ne MASĖS juos sukurė,
pagamino ir pradėjo pardavinėt. Patiks MASĖMS kurviniai tv - juos pirks ir
jie tobulės, nepatiks - dings iš rinkos kaip ir plazmos. Baikit jau viską į
tą marketingą suvest.