Tema: Re: Sniegai, paskaityk, ka?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-05 18:13:26
Nesakyk man ką daryti, aš tau nesakysiu kur eiti. Gyvenam laisvoje šalyje ir
visi gali turėti savo nuomonę absoliučiai visais klausimais. Man neįdomios
plazmos kaip daiktai. Čia tiesiog mano nuomonė.

"pracyvnas"  parašė naujienų news:n3v161$3dq$1@trimpas.omnitel.net...

Kad guglint neidomu tai senai pastebeta visu, todel ir kartoji ta
pacia kazkur nugirsta maldele apie rezolicijas ir isdegimus.
Laikas butu islyst is kiauto ir bent minimaliai pasidometpries
komentuojant.

Pasiziurek savo paties komentarus visuose postuose, visur tik
niekuom neparemtos nuogirdos.

Arba nekist savo trigrasio kur nieko nesupranti ir nenori suprast,
kas manau bus tinkamiau tavo atveju.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/