Tema: Re: Sniegai, paskaityk, ka?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-05 17:41:32
Tame linke nėra pasakyta, kodėl pirkėjai nustojo plazmas pirkti, o googlinti
man neįdomu. Plazma yra atgyvenusi technologija ir nėra čia ko be reikalo
ietis laužyti.

"pracyvnas"  parašė naujienų news:n3ukqr$vkb$1@trimpas.omnitel.net...

Ne, cia as taip parasiaupaciam pirmam poste, tiksliau nupeistinau
linka, nes kai kasnors siaip paraso tu nesupranti.

O tu rasei, kad mire del to, kad plazma sudas.
O vat kodel ju neperka buk malonus it issiguglink, bus i nauda.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/