Tema: Re: Sniegai, paskaityk, ka?
Autorius: pracyvnas
Data: 2015-12-05 13:47:47
Nieks tau jos nepersa, tu dar karta pirma posta perskaityk, kad
 suvoktum, del ko jis buvo parasytas. Nes dabar jau varai savo
 giesmes kaip ir visuose postuose - apie ka nori, tik ne i tema.
 Priminsiu - tema yra apie tai,  del ko mire plazmos. O tu
 isvartei iki to, kad tau jas kazkas bando ibrukti, rezoliucijas
 ir eilini savo breda.
Tavo argumentai baigesi sulig antru tavo postu, kai nebeturejai ka
 pakomentuoti straipsnio tema, ir nepasivarginai paieskoti
 priesingu argumentu, tik uzgiedojai savo giesme apie rezoliucijas
 mirgejimus ir dar belenka.
Jei nebeturi ka pasakyti pirminio posto tema, tai neber apie ka
 cia diskutuot. Nes diskutuot su tavim yra ypac nuobodu ir uzpisa,
 atrodo kad su siena kalbi. Jauciu net gert nuobodu su tavim
 butu.
Per 15 metu newsuose tik pora tokiu individu sutikau - tave ir cooleri.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/