Tema: Re: Sniegai, paskaityk, ka?
Autorius: monaxas
Data: 2015-12-04 21:32:59
Ziek, be najiezdo.
1. Tas straipsniukas nera "desimt dievo isakymu" (rasyciau nera dekalogas, bet, jauciu nezinai kas tas yra).
2. Screen wash ir statiniu vaizdu pasekmes pripazista net ir arsiausi plazmu gerbejai (matai, tik kai isiziuri, arba ant balto fono ir pan. paaiskinimai).
3. Mirgejimas vientisoje spalvoje (boiling color) buvo ir liko. Pasigilink i plazmos vamzdeliu veikima ir pats suprasi.

Ir isvis, pereit i asmeniskumus, diskutuojant apie abejotinos reputacijos tinklapio teiginius yra zema. Pasipasakok kuo pats duona uzsidirbi, tai irgi kiekvienoj diskusijoj gausi najiezdu, kad "koderiui" nesuprast to, apie ka diskutuojama.