Tema: Re: Koks skirtumas tarp Panasonic modeliu
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-30 22:11:11
> Ką tik rašei, kad esi parūpinęs 4K demo medžiagos. O leidžiama šiaip HD :)

Tai UHD yra leidžiamas iš USB. Bet  TV prijungtas ir per HDMI prie šakotuvo,
tai gali rodyti ir 1080p turinį (jei konsultantai neįjungė-neperjungė į UHD
turinį) ...

> AX800 už 10xxx LT atrodo labai liūdnai.

Nieko ten neliūdnai, jei leidžiamas 1080p demo turinys gerai jis ten viską
susitvarko. Jei paleista prasta SD TV, tai visko gali būti.

> Aš nežinau kaip ten kas ir iš kur paleista, bet pas mane elementari SAT TV
> geriau rodo.

Kaip minėjau, atvažiuosiu tada pažiūrėsiu, ką jie ten paleidę.

> O ten net "Panasonic" logo viršuje kairėje visas laiptuotas ir išplaukęs
> bile kaip.

Ten turėjo suktis ištraukos iš filmų Epic, Wolverine ir Life of Pi+trys
muzikiniai DTS klipai 1080p raiškoje 1080p telikams. Visi failai m2ts tipo.
O UHD telike iš USB rakto tikras UHD turinys su klipais apie Kambodžą (kaip
aš sakau kontrasto įvertinimui), futbolas (sportas), kompiuterinė grafika
(žaidimai), gamta ir apie Vieną (spalvų atkūrimo galimybės)