Tema: Re: Koks skirtumas tarp Panasonic modeliu
Autorius: pandig
Data: 2014-11-27 21:57:27
On 2014.11.27 21:31, Icetom wrote:

> Viskas kaip priklauso: kokybiškas deinterleisingas, europietiškos 2:2
> kadrų korekcijos laike korektiškas palaikymas, bėgančio teksto geras
> atkūrimas+ minėta 1200 Hz IFC f-ja.

Įsigijau TX-40AS640E.

Per Cgates kabelinę žiūrimam skaitmeniniam (ir analoginiam) SD turiniui
neatpažįsta, ar jis 16:9 ar 4:3 formato.
Todėl tenka pulteliu kaskart rankiniu būdu kaitalioti "Aspect".
Mano anksčiau (2012 m.) pirktas "senukas" TX-P50ST50 tuos nustatymus
daro puikiai automatiškai.

Nuskenavus analogines programas, vienose garsas yra, o kitose - tik
šnypštimas. Problema ta, kad analoginei transliacijai neatpažįsta, garso
sistemos, ar ji yra PAL B/G ar PAL D/K. Visiems kanalams parenka,
berods, PAL B/G garso sistemą (SC1). Šnypščiantiems kanalams (kiekvienam
atskirai) per "meniu" tenka "šokinėti" ir nustatinėti kitą garso sistemą
(SC3). Tada garsas tam kanalui pasidaro normaliai girdimas. Vėliau
perstatinėti jau nebereikia.

Žodžiu, tai užknisa.

Bet, reikia pripažinti, vaizdo kokybė - labai gera.