Tema: Re: Koks skirtumas tarp Panasonic modeliu
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-28 17:57:02
Ačiū už pastebėjimus.

> Šiaip tai skaudi tiesa tau, Icetom, turėtų būti. Juk tu kaip ir
> pardavimuose dirbi, ar ne?

Priklausau pardavimų skyriui.

> Topocentras. ~5 is jų keturi 42-47" vidutinės klasės Panasonic telikai ir
> 58AX800 už 12kLt, kelios tuščios vietos. AX800 išjungtas, kiti rodo
> eterinę TV.

Čia keista. Kiek suprantu kalba eina apie Savanorių TPC. AX800 yra UHD demo
medžiaga (ji yra visuose stenduose su AX800, tame tarpe Mikrodeltai
suorganizavęs esu) - keista, kad neįjungta. Visi kiti per per HDMI šakotuvą
groja 1080p demo turinį. Kiek aplankydavau, visada viskas gerai sukdavosi.
Kitos savaitės pradžioje užvažiuosiu pažiūrėsiu kame ten reikalas. Šiaip ten
visi modeliai rodomi išskyrus AS800, ir nebent pardavė ką iš stendo ir
neatstatė atgal.  Molo Aviteloje tas pats turi galioti.

> Elektromarkt.
> Senukai.

Ne viskas taip paprasta kaip atrodo. Be to reikia įvertinti kiek ko
parsiduos, ar iš vis parsiduos viename ar kitame pardavimo taške...