Tema: Re: Koks skirtumas tarp Panasonic modeliu
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2014-11-30 20:17:54
2014-11-30 15:20, Icetom rašė:

> Tai logiška, jei paleistas 1080p demo, tai ir bus išdidintas 1080p demo
> iki UHD per 4K (tiksliau UHD) teliką.

Ką tik rašei, kad esi parūpinęs 4K demo medžiagos. O leidžiama šiaip HD :)

> Visi TV stende sukasi demo režime. Jei norite pažiūrėti kaip atrodytų su
> "THX" ar "Tikras kinas" profiliais, reikia paprašyti konsultanto.

Aš tai žinau visa tai. Pakeitus nustatymus, paleidus kokybišką turinį,
viskas ten būtų labai gražu.

Bet aš rašau apie tai, kas yra tame Panasonic stende be jokių prašymų
perjungti režimus ir t.t. AX800 už 10xxx LT atrodo labai liūdnai. Aš
nežinau kaip ten kas ir iš kur paleista, bet pas mane elementari SAT TV
geriau rodo. O ten net "Panasonic" logo viršuje kairėje visas laiptuotas
ir išplaukęs bile kaip.

Vienžo, jei ateitų kažkoks turtingas pirkėjas be jokių išankstinių
nuostatų apie TV gamintojus ir pirktų ~60" UHD teliką, tai AX800 jis
100% nepasirinktų. Pasirinktų Sony, nes anie nepabijojo ne ant dynamic
režimo savo UHD telikus paleist ir jie rodo ženkliai geriau, nei visi
kiti. O AX800 net nebūtų UHD teliku palaikytas pagal tai, kas jo ekrane
rodoma.