Tema: Re: samsung ir plasma
Autorius: Kazys
Data: 2009-05-08 08:39:07
Nezinociau kur bute ta lazeri pastatyt net jai butu iperkamas, kokiu
principu idomu jis ant sienos kabinas ? :)
Gal ishmushti neshamaja siena del jo ir imuryt amzinai...
O jai apskritai tai jis jau ir preitas metais buvo, ale nevienu ce nekvepe,
ka jau ce, negirdejau kad
kas ji Europoi turetu (gal klystu)