Tema: Re: samsung ir plasma
Autorius: amenox
Data: 2009-05-07 20:19:33
Yra skirtumas, tu nori cia, dabar ir pigiai, o man idomu technologijos. As
telika jau turiu ir man jo dar keliems metams uzteks. Todel visos diskusijos
apie oled, sed ar laser prasideda ir baigiasi tuo,  kad viskas cia fignia,
siai dienai yra lcd ir plasma, o is to isvedant galutine isvada  - kad reik
pirkt Kuro. :))) Beje, pagal atsiliepimus laservue geriau rodo, jau pirksi?
7k baksu viso labo. Bet uztat 65 coliai, bet didelis, bet brangus. Ir nereik
metu galo laukt. :) Kam viska i ta fanatizma suvest?