Tema: Re: samsung ir plasma
Autorius: Unknown
Data: 2009-05-05 11:27:51
jei dazniau sita NG paskaitinetum, zinotum, kad vietiniai aiskiaregiai jau
senai isaiskino, kad OLED tai "reklaminis triukas", o jei kada nors ir
pasirodys ( galim ir nedagyvent iki to ), tai kainuos pasakiskus pinigus -
vienzo nepirksim ju bet kuriuo atveju ... bet realiausia turbut, kad tokie
TV isvis nepasirodys, nes tada iskiltu gresme visu taip mylimai plazmai  :-)

o del taupumo - irgi bull-shit'as, niekas tam OLED'e netaupiau ... o jei
kartais ir taupiau, tai vietiniams skaitovams reiktu pateikt notariskai
patvirtintus irodymus, kad patiketu ... :-)

kazkada ir as link'u buvau primetes kaip Panasas su Toshiba OLED'a tobulina
ir TV zada - nieks nepatikejo, nes jie moka "skaityt tarp eiluciu ...", t.y.
supranta, jog tai tiesiog PR'as ir tiek ...  :-)

tiesa, dar yra tokia visuotinai zinoma problema su OLED melynos spalvos
ilgaamziskumu ( daug greiciau degraduoja nei raudona ir zalia ) - tai sios
problemos irgi dar niekas neissprende ( na bent man cia aktyviai taip
aiskino :-) ) - tas 50.000 valandu garantuotai lauztas is pirsto ... o jei
nelauztas, tai "pateik irodymus !" arba "tu gal pats bandei, kad aiskini ?"
:-)