Tema: Re: samsung ir plasma
Autorius: Edvinas
Data: 2009-05-06 12:11:59
amenox rašė:
> O man rodos po 2 metu nei tu nei tu neliks. Jie ant abieju pinigus
> pasieme. :) Kad ir tas pats Panasas
>
> http://www.fastcompany.com/blog/ariel-schwartz/sustainability/panasonic-releasing-37-oled-tv-2-years

Bus puiku, jei taip įvyks. Tik tas straipsniūkštis labai jau nerimtai
atrodo. Paminėtas kažkoks anonimiškas Panasonic atstovas, privelta
elementarių klaidų:
- “nuo 18 mėnesių iki metų“: kiek ten pas juos mėnesių metuose?
- Panasonic plazminių ilgaamžiškumas 60k valandų, kai jau 2008
Panasonikas deklaravo 100k...

Panašus į surašytas bile kokias nuogirdas, panašiai kaip kad neseniai
čia visi rėkė, kad „ES uždraudžia plazminius TV!“.

Vat jei būtų nuoroda į oficialų Panasoniko pranešimą spaudai - būtų
kitas reikalas.

> Samsungo roadmape irgi po dvieju metu -
> http://i93.photobucket.com/albums/l43/Zar0n/vB.jpg

O ar tik ne Samsungas visai nesenai pasakė, kad jų OLED TV planai buvo
pernelyg optimistiški ir dar reikės gerai palaukti, kol bus pradėta jų
masinė gamyba.

--
Edvinas