Tema: Re: ant Did?iosios kinžżienos ne?kit?s savo alžż..
Autorius: LB
Data: 2016-10-06 14:29:44
na, jei dar kada būsiu Kinijoje - tai mane labiau traukia kaime nueit į barą
vakare :) Tiesa, viešbutis te buvo toks ohoho. Matyt, nomenklatūrai skirtas.
Šiaip turiu patirties susikalbėt ženklais (Japonijoje kaime teko bandyti).
Be to, kinai gana draugiški, net jei nė žodžio nesupranta :)
O miesto žavesiai nelabai. Pekine nedaug ką mačiau... va, rezervate, kur
totaliai viskas uždara, pavyko apsižvalgyt. Keistai provincija atrodo -
bekraščiai laukai, viskas nuimama rankomis. Pjautuvais... net ne dalgiu.