Tema: Re: ant Did?iosios kinø sienos ne?kit?s savo alø ...
Autorius: LB
Data: 2016-10-04 12:30:53
vienoje vietoje buvau.
paciam gale laukia išaišiepus kinietė. bando sumuš delnais ir užkabiny tikš
medalių "I was on the Great Wall" ir kartoja "water, coca cola, beerr, and
aiskrym"
ir aiškiai stengiasi kuo greičiau įkišt savo prekes, nes ledukai dėžėse
tirpsta.
Alus 40 juanių 0,3 skarbonkė.
Amerikonkai aš nuderejau uz 25 juanius. man pasirodė per brangu, turėjom
vandens su savim
Paskui galvoju - bet jie gi viską ant kupros užsinešė....