Tema: Re: ant Did?iosios kinžżienos ne?kit?s savo alžż..
Autorius: Edo
Data: 2016-10-06 09:54:53
Neturejau daug laisvo laiko Sanchajuj, bet buvau geguzes 1 isvakarese. Tai gana ispudinga, kai milijonai kinu suvaziavo sventes svest. Pagrindine atrakcija ju akimis tai apsishopinti Nanjing Road'e. Cia greiciausiai del to, kad visais laikais sitas blizgantis Nanjing Road'as pribloksdavo kinus is kaimo :-) Mums ispudzio nedaro. Mes gyvenom West Nanjing Road, tai ten jau prasmatnybes prasideda - prie viesbucio buvo Ferrari ir kitu prabangiu brandu salonai ir t.t. Zodziu subalansuota turtingiems vietiniams ir nevietiniams. O siaip palieka ispudi krantine vakare (bund) ir tikrai verta i boksta uzsikelt kitoj upes pusej. Mes i Pearl Tower kelemes. Istorinio Sanchajaus like palygint labai mazai, pagrinde aplink ta Yu garden. Nesakyciau, kad kazkoks stebuklas, bet idomus objektas. Faktiskai dar galima papietauti kur nors prancuzu kvartale ir viskas. Bet aplink Sanchaju pasivazinet tikrai yra kur, tik gal neverta tada grizinet nakvynes, kazkaip kitaip marsruta deliotis.

--
Free News Reader
http://put.hk