Tema: Re: ant Did?iosios kin
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-10-05 16:36:28
Verta žinoma. Varyk iš Pekino tuo greituoju traukiniu.
Tik man labiau patiko neturistiniai rajonai ir kavinės, kur nėra nei
paveiksliukų nei meniu anglų kalba (:
Viešbutį 5* centrinėje pėsčiųjų gatvęje paimsi už max 120€, kirpyklos
brangu, už greita traukinį sumokėsi kosTmosus. Visa kita pigu pasirodė.

--
Deivis [persona], Vilnius
A5 3.0 V6 '12