Tema: Re: Del muitines
Autorius: padugne
Data: 2009-09-30 23:07:10
On Wed, 30 Sep 2009 21:34:37 +0300, Ričardas Čepas wrote:

> IMHO nereikia labai tartis, užtenka neišsišokti per daug.  Dėl smulkių
> skirtumų nieks tašėmis prekių netįsia, bent jau lėktuvais.

Del mokesciu skirtumu tasemis irgi netysia, nera jie tokie jau ziaurus.
Labiau veikia paciu pardaveju kainodara.

> Ta 4xx eurų riba yra viršyta bent jau kas antram, jei ne kiekvienam
> lėktuvo keleiviui.  O jei jau pažeidimas, reikia juk konfiskuoti viską.
>   Triusikus irgi, madona ar ne madona, prieš įstatymą visi lygūs :/

jei esi biznesmenas su tiapliapu ir roleksu, tai jo. Bet seip zmogeliams
tai nelabai, devetu skudureliu verte gi grynai simboline. Laikrodis/
mobilke/etc nesunkiai irodomi kad pirkti tevyneje (jei istikro pirkti),
todel niekas prie ju nesikabineja.

> Tai SSSR irgi nesugriuvo dėl keleivių kratymo.  O Frankfurte, tai pats
> rašei, sutrintiems studentų laptopams nalogus uždeda, žmonės iš anksto
> ruošiasi krūvas popierių paprasčiausiam parskridimui su eiliniais
> fotoaparatų objektyvais iš trečių šalių, etc.  Valdžiažmogiai ten
> Frankurto oro uoste, tai irgi, kiek mano ribotas patyrimas sako, dar
> blogiau nei tautiečiai.  Bent jau jei esi niekingas trečio pasaulio
> atstovas, su vietiniais jie galbūt maloniau bendrauja, nžn.

Jie kiek pedantiski, bet seip negaliu skustis. Juokingesniu ispudziu
turejau su visokiais azijatais, rusais ir kas bjauriausia - lenkais.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?