Tema: Re: Del muitines
Autorius: padugne
Data: 2009-09-30 10:20:48
On Tue, 29 Sep 2009 03:03:18 +0300, Ričardas Čepas wrote:

> Nuosekliausia būtų nepadaryti mokesčių be proto kitokių, nei visam
> pasauly.  Nes kai visi pradeda važinėti ir "importuoti urmu" su didelėm

Tam visam pasauliui pirma reiktu susitart. O tai kebloka, nes nesutampa
politika ir interesai.

> tašėm, tai kažką sukontroliuoti sunkiai įmanoma praktiškai.  Kai nelabai
> apsimoka, tai niekas neveža asmeniniam bagaže prekių, kurias
> konteineriais veža, ir eiliniai keleiviai jaučiasi kaip žmonės, o ne
> kaip SSSR piliečiai.

Na, vakarieciai kazkaip nesuka smegenu. Ir iki siol kazkaip nieko baisaus
nenutiko. Mums is exSSSR su musu pareigunais zinoma gali nutikt visoko.
Prisiminkim alkoholio istatymus beigi samoningai sabotuojancius
vykdytojus.

> Vadinasi reikia konfiskuoti jei nedeklaruoji ir paleisti nuogą iš
> muitinės ;-)

Nepamirsk, yra 4xx eur riba iki kurios nereikia deklaruot :) Nebent tavo
pase irasyta madona ir vien kelnaiciu padevejimo faktas padidina ju
verte :)

> Formalūs ginčai su muitine dažniausiai būna nelabai dėkingas užsiėmimas
> eiliniam keleiviui.  Jau vien todėl, kad už sugaištą laiką jam nieks
> atlyginimo nemoka, o viską įvertinus formaliai, jis liks dar 10 kartų
> daugiau skolingas.

Taip. Bet paziurek, pasaulis kazkaip iki siol dar nesugriuvo, kokiam nors
frankfurte niekas keleiviu iki nuogumo neisrenka ir visokiu laptopu
neatimineja.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?