Tema: Re: Del muitines
Autorius: padugne
Data: 2009-09-27 23:56:59
On Sun, 27 Sep 2009 22:42:04 +0300, Ričardas Čepas wrote:

> Bent jau lietuviškam variante apie išmontavimą nieko nekalba, tik
> parašyta kad motinos pienas PVM neapmokestinamas, ačiū partijai ir
> vyriausybei bent už tai :/  O muitininkas neturi jokios teisės savo
> nuožiūra atleisti nuo muito, tai piktnaudžiavimas ir konkretus nuostolis
> valstybei.  Koks nors širdies stimuliatorius tikrai turėtų būti
> apmokestintas :/

Tai lietuviai ne tokie formalistai kaip fliukai. Anie raso:

----
Nicht als Ware gelten Menschen und Leichen sowie dauerhafte und fest mit
diesen verbundene Teile, wie z.B. Implantate. Dagegen sind Teile von
Menschen die separat eingeführt werden, beispielsweise Nieren oder Herzen
zu Operationszwecken, Waren.
----

Kas isvertus reiskia, kad implantatai ir pan kietai prikabinti dalykai -
ne prekes. Bet jei nusipirksi inkstus, tai teks susimoket muita ir peveem.

----
Ebenfalls keine Waren sind Dienstleistungen oder Rechte an Waren (hierzu
gehören Internetleistungen) und Allgemeingüter wie die Luft oder
freifließendes Wasser in Meeren, Flüssen oder Seen sowie freilebende
Tiere.
----

Ai, dar oras ir seip juroj besiteliuskuojantis vanduo nera prekes. Matyt
smegenu kru.... paplites ne tik ant lietuvos, jei jau irase net ir toki
dalyka :)

> Tai jau tikrai Lietuvoj visais laikas taip nebuvo.  Kažkada 9x-ais
> važiuodamas tranzitu per eks-SSSR valstybę pildydavai kievieną šiukšlę
> ką įveži, ir galėdavai išvežti tik tai ką įsivežei - saugojo kad defcitų
> neišvežtum :/  Laptopą darbui kelionėj galėjai vežtis sumokėjęs muitą.

Na tai is esmes tas pats, tik kiek griezciau kontroliuojama. Matomai kad
priklauso nuo visuomeneje priimtu sukciavimo mastu arba kitaip tariant
galimybiu. Kuo lengviau sukciauti, tuo ziauresnes kontroles.

> Paskui kažkaip po truputį apsiramino tie važinėjimai su tašėm,
> apribojima pasidarė tik įvežimui, ir dar visai nesenai asmeniniai
> daiktai ar reikmenys buvo atskira neliečiama kategorija, konkrečiai

Kazko abejoju kad tokia buvo intencija. Greiciau jau nekokybiskas
formulavimas. Nes jei taip, tai gali importuoti viska ka tik nori ir kiek
tik nori. Ir sakyt kad tai tavo "asmeniniai daiktai". Tokiu atveju butu
nuosekliausia apskritai panaikint bet kokius ivezimo mokescius ir tiek
ziniu.

> Na aš nemanau, kad viską galima vadinti preke, mano drabužiai pvz. man
> nėra prekė.  Nors taip, paskaičius dabartines tų nutarimų redakcijas,

Na, jei gali parduoti tai yra preke. Kitas klausimas kokia jos verte.

> tai gaunas toks marazmas.  Žodžiu važiuojant už ES ribų, reikia
> apsirengti kaip valkatai, jokių brangių laikrodžių, telefonų, žiedų,
> protezą palieki namie ant lentynos kad neapmokestintų, apie laptopus net
> kalbos neina. Arba reikia vežtis 5 kg popierių, įrodančių jog atsiveži
> tuos pačius triusikus, su kuriais išvažiavai.  Nelabai linksma
> perspektyva.

Kaip sako vokieciai: verdama zymiai karsciau nei valgoma. Btw, minetus
popierius gali pateikt ir veliau, jei iskiltu kokie gincai.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?