Tema: Re: Del muitines
Autorius: padugne
Data: 2009-09-26 13:58:37
On Sat, 26 Sep 2009 13:22:54 +0300, Povilas wrote:

> Ne visai taip.Akivaizdziai asmeninio naudojimo reikmenys,reikalingi
> kelioneje (yra sarasas) neapmokestinami jokiais
> mokesciais,nepriklausomai nuo ju kiekio.

Turi nuoroda i koki dokumenta?
Nes kiek man zinoma, neapmokestinama asmeniniu daiktu verte yra 175eur.
Jei ivezi "neakivaizdziai asmeninio naudojimo reikmenis", t.y. kazka
perpardavimui ar profesinei veiklai, tai mineto 175eur ribos nera,
apmokestinama nuo pirmo euro.

Cia zinoma istatymo raide, normaliose salyse muitine paprastai pritaiko
"sveika prota".

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?