Tema: Re: Patarimo atostogoms
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-05 09:25:49
nu tai as kaip svaigstantis apie kalnus tai siulyciau varyti i sveicarija ar austrija :) Kulturinio soko neturetum pajusti, o jei atsibodo dribsoti labai smagu ten pavaikscioti, pavazineti aplinkui, papromogauti.
Tik va viena beda su susisiekimu. Nors kazkada idomumo delei buvau rades ir neblogu reisu ar is kauno ar rigos i ciuriha. O toliau jau su traukinias galima pakeliauti. Tiesa, reiktu pasiskaiciuoti ar tilps i biudzeta. Bilietai atrodo buvo ar tai 1000-1500 lt ribose berods. Plius nakvyne ir transportas vietoje. Bet siaip tai info internete yra daug su visom kainom (ir lankytinos veitos, ir traukiniu marsrutu planavimai ir kambariu/butu nuoma pas gyventojus (ten kas antrame name nuoma, kaip kokioje nidoje) ir t.t.). Tai nesunkiai galima susiskaiciuoti. Jie susigundysi varyti i sveicarija parasyk, gal ka patarsiu :)

T:)