Tema: Re: Patarimo atostogoms
Autorius: sadzikas.lt
Data: 2009-07-28 11:40:04
Ispanija (netoli barselonos) kolega nesenai grizo, mokejo ~1200lt/zmogui su
pusryciais ir vakariene (viesbutis berods 3*).

Tai ir pleze paguli ir i Barselona gali nuvaryt pasizmonet, pernai ir as
vaziavau bet is Frankfurt'o- tai labai patiko.

cia gali pasidairyt, yra geru pasiulymu i Kroatija, man uzkliuvo :)
http://www.toptravel.lt/paskutine-minute/?page=12

Sekmes, tikiuosi kazka susirasi