Tema: Re: Patarimo atostogoms
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-08-04 16:25:34
nu tai savaime aisku kad padrybsojimui tokiam variantui geriau turkija
(kainos/kokybes santykiu)
ale kad jau pabodo :)
dar vystau minti i tenerife......
kazkaip ikandama pasirode, tik neaisku kaip tne su kokiu 3* viesbutukais ir
pliazais..... ba manoji islepinta All inclusivais tai gali gauti kulturini
ir kitoki shoka :)))