Tema: Re: Patarimo atostogoms
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-03 16:59:29
Is asmenines patirties, tai i Kreta vaziuociau ju sezono pradzioje, nes kai buvome rudeni (berods rugsejo men) tai ten jau viskas nugelte, isdziuve. Pasiblaskius po sala gali rasti labai graziu vietu, meisteliuose idomu paslampineti. Bet labai nemazai ir tokiu vietu kur vaizdas kaip is musu pramoniniu rajonu, t.y. sausa, dulkes ir neaiskus statiniai :) Kas buvo sezono pradzioje, tai sako vaizdai daug grazesni.
Sostine tai visai nepatiko, grazu tik pajuryje, bet siai tai nieko idomaus. Pietine dalis yra ne turistams. Jie pagal zemelapi nusileidus i pietine puse (kiek yra kelio palei jura mazdaug ties Ierapetra) yra papludymiu su minimaliu zmoniu skaiciumi, ir graziu vazdu (kalnas, smelio papludimys ir akmenys juroje). Is ekskursiju antra karta tikrai nevaryciau (kaip darbar tai ir pirma karta neverta) i tuos pseudo rumus. Na nebent nori pasiziureti kitchinio varianto kaip is betono nulipdyti alia didingu rumu griuvesius (autentikos ten mano supartimu tiek pat kiek valdovu rumuose). Agios Nikolaos garzus miestas. Dar tiesa berods Elafonsi garzus papludimys jis pietvakarineje puseje yra. Zmoniu jame pakankamai, bet kai mes buvome netirsta. Gal rugpjuti ju bus ir daugiau.

Bendrai jei reiktu rinktis antra karta tai jei pabuti prie juros, siek tiek pavazineti tai gal ir neblogai ten nuvaziuoti. Bet jei rinktis kreta ar sviecarija, austrija ir pan, tai rinkciausi ne kreta :)

T:)