Tema: Re: pasikartojantis klausimas ish kitos puses:)
Autorius: Zydrunas Mockevicius
Data: 2009-06-18 10:51:10
> supratau, shkias, tex muilint atostogas iki kokio minimum balandzhio, kai
> jau egypte darosi +/- malonu - noriu baisiai i karaliu sleni.. tiesa durna
> tas, kad ten su exkursija tex greitai, greitai, begam, griunam:( man
> kadangi nuo vaikystes senoves egiptas yra kazhkas nerealaus, noretusi ten
> shiek tiek ilgiau prabut...

Tada imkit kruizą Nilu. man likę nepakartojami įspūdžiai. ir arabiško
dabartinio gyvenimo galima patirti, ir senovės Egipto pamatyti, ir ramiai
pasideginti. Rekomenduoju.
Keliavom kovo viduryje, tai man jau buvo visai nieko oras. tiesa, kaip tik
savaitę anksčiau plaukė kolega, tai buvo daug blogesnis oras, plaukiant Nilu
net smėlio audra buvo :).