Tema: Re: pasikartojantis klausimas ish kitos puses:)
Autorius: NJ
Data: 2009-06-17 13:15:21
Ziema geriau slidineti. Rimtai. Buvau 1 karta Egipte Hurgadoj gruodzio gale - nepatiko. Visu pirma striprus vejas, saltoka, vanduo irgi saltas juroje, baseine isvis ledinis. Per visas atostogas tik 1 karta issimaudziau juroje. Dar minusas kad dienos labai trumpos, vakare tamsu ir salta, be silto megztinio lauke buti neimanoma. Gal atsiras zmoniu kam patiko bet man asmeniskai slidineti 100 kartu smagiau.