Tema: Re: pasikartojantis klausimas ish kitos puses:)
Autorius: all set
Data: 2009-06-17 21:04:46
nepatariu varyt ziema. pats buvau gruodzio pradzioj iki dvi savaites. Tai
kaip ir minejo kolega: saltoka max ant saules 25, vejas nelemtas. Nu
degintis galima, bet vandeni pabudavau ir begdavau. Vakare jau su striukem
galima lauke vaikscioti, neverta. Reiktu i kita pasaulio krasta tokiu metu
arba slidineti (smirk)