Tema: Re: pasikartojantis klausimas ish kitos puses:)
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-06-18 02:04:50
jei pasirenki viesbuti nevejuotoje Sharmo dalyje (pvz, kur nors kur krantas
uoletas or t.t. ir pliazas yra palei uolas), tai normaliai, bet vaziuociau
gruodzio pradzioj, ba veju maziau .....
sausio menesi kaip ir salciausia ten. nesu toliu laikubuves, bet uzteko ir
vasario galo... brrrrr...... (ne viena karta....)
be to Gruodzio pradzioj manau ir vanduo juroj smarkiai siltesnis bus (gal
net koki 24C), kai sausi jau tik 21-22... :)