Tema: Re: Modeangebot lietuviskai?
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-03 13:56:48
Matai Anita, aš jau daug daug metų gyvenu Vokietijoj (geriau nesakysiu
kiek, nes pačiai baisu pasidaro ;) ), todėl leidžiu sau manyti, kad
skiriu labai daug prasminių niunasų, ypač "kasdieninės" kalbos, kurių
nerasi nė vienam žodyne.

O kadangi gyvenimas yra susiklostęs taip, kad kol kas ne rečiau kaip kas
pusmetį būnų Lietuvoj, tai vėlgi leidžiu sau manyti, kad dauguma atveju
turiu pakankamai kompetencijos parinkti ir atitinkamą lietuvišką atitikmenį.