Tema: Re: saito vertimas i vokieciu kalba
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-05 13:09:39
Ne, neklysti, čia jis apie mane :)
Bet man šiandien sunkus pirmadienis (jeigu pasakysiu, jog po to, kai
vakar virš trijų valandų prasidavėm po kapines ieškodami konkretaus
kapo, tai niekas nepatikės, nors tikra tiesa ;), tai sunku protingas
mintis sklandžiai formuluoti - nors akį užmečiau, smalsumas nugalėjo :))

Dėl kainos taip tai sunku ką pasakyti - teksto ten nemažai, eina į kelis
lygmenis, sunku įvertinti. Kainuos daug :) Bet šiaip jau gali parašyti,
gal ką ir sugalvosim protingo.