Tema: Re: Vitaminų vartotojai savo pinigus leidžia vėjais
Autorius: ALORA
Data: 2009-09-22 12:58:15
aš žinau, kad padeda. Man asmeniška vienodai padeda ir parduotuvėj pirktas
magnis, ir vaistinėje. Kalba ne apie tai. Kalba, kaip ir vartojant visus
vaistus, apie naudos/žalos santykį. Ir, kaip jau kažkad minėjau, labai
svarbu, kokios fcheminės formos ir kokioje terpėje yra gaunamos medžiagos.
Gali būti, kad būtent tau arba būtent man geriausiai tiks pigiausias
papildas. Bet galbūt tik tada, jeigu prieš tai suvalgysi obuolį :)
Todėl kalba apie "gerus" ir blogus papildus yra beprasmė. Reikai kalbėti
apie tau tinkamus ir tau netinkamus papildus.

O tikėjimo (placebo) poveiksi bet kuriuo atveju beribis :) Nieks nežino
kodėl, bet tikėjimas daro stebuklus