Tema: Re: antklode
Autorius: bzik
Data: 2009-09-10 12:42:04
ne kiek. Tiesiog nesuprantama, kodel kalbant apie antklode kiekvienoj zinutej minimas viskoeleastanas, kuris, mano ziniomis naudojamas ciuziniams.
miegu po avies vilnos antklode (dvigubas avių vilnos audinys pūkuotu paviršiumi, natūralios spalvos) ant pobrangio spyruoklinio ciuzinio su latekso sluoksniu ir kazkokiu minkstu uzvalkalu.
Antklodes apvilkimo atsakiau, nes be jo man patogiau ir vilna man negrauzia. Periodiskai kisama i skalbimo masina, nors pagal instrukcija reiktu nest i valykla. Todel kazkiek prarado forma.
Pakomentavau pakankamai aiskiai?