Tema: Re: antklode
Autorius: Edvinas
Data: 2009-09-10 11:00:33
2009-09-09 21:28, LinasM rašė:
> Svarstau isigyti gera antklode, kuria butu galima naudotis tiek vasara
> tiek ziema. Ka parekomenduotumet?

Aš už vilną.

Kupranugario vilna labai šilta, vasarą nemanau, kad tiks. Mano žmonai
patinka, bet aš nesu labai didelės šilumos mėgėjas, man jos per šiltos.

Mes kažkada Tomas Philips ― sunku patikėt, bet ir ten kartais būna
kokybiškų daiktų ― nusipirkom kašmyro ožkų vilnos antklodes.
Fantastiškas dalykas. Miegam po jomis ir žiemą ir vasarą.

Pūkai, mano nuomone, visiškai nevertas dėmesio dalykas, nebent
miegamajame +10 ar mažiau.

Su sintetika teko susidurti tik įvairiuose viešbučiuose ir nakvynėse
keliaujant, tad kaip ten yra su ta prabangia sintetika aš nežinau.

--
Edvinas