Tema: Re: antklode
Autorius: hdd.exe
Data: 2009-09-10 12:29:02
Ironizuojat ? labai gudrus norite buti ? manau be reikalo, geriau pakomentuokit savo smegenu vingiu pasispardyma kaip Jus miegat "6-7 metai miegu po vilna be jokiu apvilkimu"
Ismiegokit ant viskoelastano (poliuetano) nors viena nakti, nebent Jusu biudzetas to neleidzia. O Kupranugario antklode sutinku yra geras daiktas, bet nevisiem jis gerai tinka, nes griauzia.

--

hdd.exe

http://www.atstatymas.lt/

"bzik" <bzik@bzik.bzik> parašė naujienų pranešime:h8aci1$95l$1@trimpas.omnitel.net...