Tema: Re: skiepai nuo vejariaupiu UZ/PRIES
Autorius: Ruta
Data: 2009-08-24 18:40:19
A nu jo. Technologijos yra tik gėrio šaltinis, nekeliančios jokių problemų?

Kiek kartų per pastaruosius šimtą metų jau pasirodė, kad technologijų ir
mokslo teikiamas privalumas - labai sąlyginis? Arba kad vaistų teigiamas
poveikis susijęs su labai abejotinais šalutiniais reiškiniais? Tiesiog
klasikinis pavyzdys būtų Contergano istorija
(http://www.k-faktor.com/thalidomide/)...